Monday, January 22, 2007

xml

Aangezien ik alles alleen gedaan heb kon ik op mijn eigen tempo werken. Dit is mij erg goed bevallen. Heb een goeie opbouw gemaakt qua planning en veel geleerd van de lessen en voorbeelden. Verder heeft de tutorial van w3school mij een goeie richting gegeven naar een eind product. Soms liep ik even vast op een stukje code wat ik niet helemaal begreep. Wat rond speuren op het internet hielp hier vaak mee. In het begin lukte het me niet om de link naar een andere website te leggen, werd er een beetje frustie van. Besloot om een pauze in te lassen en toen schoot de oplossing naar binnen. Het enige lastige van alleen werken is dat als je vast loopt het probleem soms niet ziet, gelukkig kan je altijd nog wel vragen op school of ze willen kijken. Al met al heb veel geleerd van de korte periode alleen werken aan xml.

Reflectie

File is op te halen hier

Arjan





No comments: